اقشار مختلف مردم و مسئولان قزوینی در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، بعد از نماز جمعه روز 23 فروردین, راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۷۳۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 13 April 2019

مردم قزوین در راهپیمایی23 فروردین، در حمایت از سپاه حضور یافتند

به گزارش تابناک قزوین، بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه23 فروردین، مردم و مسئولان قزوین با حضوری پرشور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین طی بیانیه‌ای به منظور حمایت از سپاه پاسداران اظهار داشتند:

دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این بار نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا بوده و با فتنه‌انگیزی و آشوب در منطقه، صدمات و خسارات زیادی را بر پیکره جهان اسلام وارد نموده است.

در سال‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد برخاسته از انقلاب و مردم و بازوی توانمند نظام، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن، به نحو جدی و مستمر با تروریسم در منطقه در نبرد بوده و نقش مؤثری در نابودی حاکمیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه ایفا نموده است.

اینجانبان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام زین العابدین ( ع ) و اعلام خشم و انزجار از این اقدام نسنجیده و سخیف آمریکا، از عموم مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار استان قزوین از هر قشر و طبقه با هر گرایش و رویکردی دعوت می‌نمائیم در راهپیمایی بعد از نماز جمعه روز 23 فروردین ماه به سیل خروشان ملت پیوسته و نقش حساس خود را در این بزنگاه تاریخی ایفا کرده و یکبار دیگر دلبستگی عمیق خود را به نظام، دولت و سرزمین پر از مهر ایران اسلامی به نمایش بگذارند.

به طور قطع این حضور آگاهانه تنها حاصل نگاه با بصیرت ملت است که ریشه در ولایت‌مداری ملت ایران اسلامی؛ علی‌الخصوص مردم شریف استان قزوین دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار