سجاد سلیمانی در گفتگو اب تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز مرحله چهارم توزیع گوشت به قیمت تعاونی بین تاکسیرانان دارای کارت فعالیت کرمانشاه، خبرداد.
کد خبر: ۷۳۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 15 April 2019

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : تاکنون ۶ تن گوشت یارانه ای در بین تاکسیرانان دارای پروانه فعالیت این شهر توزیع شده است و در این مرحله نیز ۲ تن گوشت منجمد یارانه ای به نرخ هر کیلوگرم 31 هزار تومان تا سقف 3 کیلو بین رانندگانی که تاکنون موفق به دریافت گوشت نشده اند توزیع خواهد شد.

وی افزود : کار توزیع این میزان گوشت با پیگیریهای سازمان تاکسیرانی، و مساعدت دکتر حاتمی معاونت اقتصادی استاندار، با هدف حمایت از قشر زحمتکش تاکسیران و جبران بخش کوچکی از هزینه های آنان در شهر کرمانشاه انجام می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تاکید بر اینکه با تمهیدات اندیشیده شده، تمامی تاکسیرانان دارای پروانه فعالیت از سهمیه گوشت یارانه ای بهره مند خواهند شد گفت: جای هیچگونه نگرانی نیست و برای مراجعه به موقع تاکسیرانان و جلوگیری از ازدحام جمعیت برای آنان پیامک ارسال میگردد لذا در هر روز، فقط تاکسیرانانی که برای آنروز پیامک دریافت نموده اند جهت دریافت سهمیه ی گوشت یارانه ای به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار