معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در طرح ویژه نظارت نوروز 98 که از اول بهمن 97 تا 15 فروردین 98 انجام شد در میزان بازرسی‌ها، پرونده‌های متشکله و ارزش ریالی تخلفات، نانوایی‌ها در صدر جدول جای داشته‌اند.
کد خبر: ۷۳۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 15 April 2019

سیامک آقایی گفت: در طرح ویژه نظارت نوروز 98 تعداد 13 هزار و 468 بازرسی صورت گرفت که منجر به کشف دو هزار 248 تخلف و تشکیل یک هزار و 674 پرونده به ارزش ریالی یک هزار و 777 میلیارد ریال شد.

آقایی درباره بیشترین تعداد بازرسی‌ها گفت: نان با دو هزار و 66 مورد بازرسی، حبوبات شامل عدس، لوبيا، نخود، لپه و... با یک هزار و 780 مورد بازرسی واقلام پروتئيني شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و ماهی با یک هزار و 231 مورد بازرسی در صدر بازرسی‌های طرح ویژه نظارت نوروز 98 جای داشتند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: نان با 185 پرونده، بخش پوشاک، کیف و کفش با 141 پرونده و حبوبات با 128 پرونده بالاترین میزان پرونده های متشکله را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول درباره بالاترین تخلفات به لحاظ ارزش ریالی بیان کرد: نان با یک میلیارد و 619 میلیون ریال، خدمات عمومی شامل قالیشویی، خشکشویی و... با یک میلیارد 405 میلیون ریال و بخش پوشاک، کیف و کفش با یک میلیارد و 325 میلیون ریال در صدر این جدول جای داشتند.

آقایی در پایان یادآور شد: شهروندان استان البرز می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم اجرای تعهدات، عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه را به صورت شبانه‌روزی با سامانه 124 در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مطرح نمایند.

برچسب ها: نان ، تخلف ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار