معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: در ابتدای فروردین‌ماه با تأمین این نهاده‌ها دو میلیون و 200 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری انجام شد تا در ماه آینده مشکلی برای این امر وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۷۳۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 16 April 2019

بیش از 2 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در قزوین/ نمایشگاه طرح ضیافت در ماه رمضان برگزار می‌شود 

علی‌اکبر کبیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: بعد از نوروز میزان مصرف گوشت مرغ کاهش پیدا کرده است.

وی تشریح کرد: علل مختلفی ازجمله افزایش قیمت نهاده‌ها موجب افزایش قیمت مرغ شد، به همین علت مرغداران انگیزه‌ای برای تولید نداشتند ولی در ابتدای فروردین‌ماه با تأمین این نهاده‌ها دو میلیون و 200 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری انجام شد تا در ماه آینده مشکلی برای این امر وجود نداشته باشد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: گوشت قرمز منجمد در فروشگاه‌ها و مراکز تأیید با حضور بازرسین عرضه می‌شود؛ قیمت دام زنده گوسفندی برای هر کیلوگرم 46 تا 47 هزار و گوساله نیز برای هر کیلو 38 هزار تومان است.

وی اضافه کرد: قیمت گوشت گوسفندی شقه برای هر کیلوگرم 100 هزار تومان و ران و سردست برای هر کیلوگرم 120 هزار تومان است همچنین قیمت گوشت گوساله برای هر کیلوگرم 90 تا 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کبیری تصریح کرد: در سال گذشته و به‌منظور تنظیم بازار 667 تُن گوشت گوساله منجمد، 31 تُن گوشت قرمز گوسفندی، پنج تُن گوشت گرم گوساله، 105 تُن گوشت گرم گوسفندی، 165 تُن گوشت مرغ گرم و 547 تُن گوشت مرغ منجمد در بازارهای استان قزوین عرضه شد.

وی عنوان کرد: برای ماه رمضان تدابیر لازم اندیشیده شده است و نمایشگاه طرح ضیافت برپا خواهد شد و علاوه بر آن در سطح فروشگاه‌های معتبر نیز کالاهای ویژه تنظیم بازار ازجمله گوشت قرمز، مرغ، برنج و شکر 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان یادآور شد: دو میلیون و 931 هزار تُن شکر تنظیم بازار به‌صورت صنفی و صنعتی عرضه شد و کمبودی در این راستا وجود ندارد.منبع:ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار