رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: در سال 98 دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به‌صورت ویژه بر بخش تحصیلات تکمیلی تمرکز خواهد کرد و به‌مرور با کاهش ظرفیت رشته‌های مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا افزایش ظرفیت خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۳۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 16 April 2019
در سال 98 اتفاق خواهد افتاد؛تمرکز دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) روی تحصیلات تکمیلی 
 

سید ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین،
 اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته سال 97 در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، تصویب سند چشم‌انداز دانشگاه بود که مسیر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را در افق 1404 مشخص می‌کند؛ در این سند تمام آنچه دانشگاه باید در سال 1404 به آن دست یابد مانند تعداد دانشجویان، دانشکده‌ها، رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و ظرفیت‌ها تعیین شده است.

وی ادامه داد: در سال‌جاری تعداد مجلات علمی پژوهشی دانشگاه افزایش یافته و به‌تازگی یک مجله علمی دیگر در حوزه آینده‌پژوهی در دانشگاه مجوز دریافت کرده است و این برای اساتید و دانشجویان اتفاق خوبی است زیرا می‌توانند مقالات علمی خود را در مجلات تخصصی دانشگاه منتشر کنند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) عنوان کرد: در سال 98 دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به‌صورت ویژه روی بخش تحصیلات تکمیلی تمرکز خواهد کرد و به‌مرور با کاهش ظرفیت رشته‌های مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا افزایش ظرفیت خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با این رویکرد فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه افزایش خواهد یافت و این امر به جهت کیفی سازی فعالیت‌های دانشگاه اجرا خواهد شد.

نائینی خاطرنشان کرد: در سال 97 توانستیم ارتباط خوبی را با بخش صنعت برقرار کنیم این موضوع در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد تا بتوانیم این امکان را ایجاد کنیم که جامعه و صنعت در صورت نیاز از ظرفیت علمی دانشگاه بهره لازم را ببرند.

وی ادامه داد: در سال 98 در حوزه عمرانی راه‌هایی برای تأمین اعتبار پیش‌بینی‌شده تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌کاره ازجمله دانشکده‌ها و خوابگاه دانشجویی را تکمیل کنیم و بخشی از مشکلات با همت همکاران در این حوزه برطرف شود.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) یادآور شد: قطعاً در بخش‌های فرهنگی نیز برای تقویت کانون‌ها و انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی نیز برنامه‌های مشخصی داریم که به اجرا درخواهد آمد.منبع:ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار