مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: سیل اخیر در استان بیش از ۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت ها، تاسیسات و سازه‌های حفاظتی از رودخانه‌ها خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۷۳۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 16 April 2019

خسارت ۹۰ میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های شهری 

 

 
 مصطفی صالحی در مراسم معارفه شهردار جدید رازمیان افزود: شهرداران باید در راستای پیشگیری و مدیریت حوادث آتی جهت اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، آمادگی مقابله با حوادث غیر مترقبه را داشته باشند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری‌ها، درآمد‌های پایدار است و عدم توجه به این موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات شهری شده است.
صالحی افزود: خدمات رسانی به مردم، اجرای پروژه‌ها بر اساس نیاز‌های شهروندان، برنامه محوری در چهارچوب بودجه، پرهیز از اجرای پروژه‌های غیر ضرور و اجرای پروژه‌های ماندگار باید از اولویت‌های مدیریت شهری باشد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: شهر رازمیان ظرفیت و پتانسیل گردشگری بسیار بالای دارد و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری بیش از گذشته به این موضوع توجه کند. 
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری ضمن قدردانی از زحمات آقای زارعی شهردار اسبق رازمیان، حکم آقای پورقاسم شهردار جدید را به وی ابلاغ کرد.منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار