معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوين گفت: محموله کمک های مردمی این استان در قالب یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 18 April 2019

محموله کمکهای مردمی قزوین به مناطق سیل زده ارسال شد

به گزارش تابناک قزوین؛ داود ارجینی با بيان اينكه کمکهاي غير نقدي مردم نوعدوست هر یک روز در میان پس از جمع آوری و تفکیک و بسته بندی مناسب با همکاری رانندگان خیر به استانهای خوزستان ولرستان ارسال میشود ادامه داد: امروز محموله ای به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی مردم نوعدوست استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.

وی عنوان کرد: این کمک ها شامل 34 قلم کالا مشتمل بر ست های بهداشتی، البسه، مواد شوینده، فرش، پتو و مواد غذایی است که برای کمک به سیل زدگان این استان ارسال شد.

ارجینی با اشاره به ادامه جمع آوری کمک های مردمی، گفت: عموم مردم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال و یا خانه های هلال تحویل دهند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوين در پایان اشاره کرد: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک ها واریز کنند، همچنین شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت به نام هلال احمر و 5894631850259730 بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #112 *780 * از دیگر راه های واریز کمک های نقدی به هموطنان سیل زده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار