طی سال ۹۷؛
معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۱۳۹۷ به ۲۴ هزار و ۲۹۵ نفر از مددجویان تحت حمایت خدمات فرهنگی در سرفصل های مختلف ارائه کرده است.
کد خبر: ۷۳۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 20 April 2019

ارائه خدمات فرهنگی به بیش از ۲۴ هزار مددجو

 

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام محمود مولایی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به خدمات مختلف فرهنگی ارائه شده به مددجویان بیان کرد: اگرچه یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه افراد به این نهاد جهت دریافت خدمات ، مشکلات معیشتی و اقتصادی است ولی رویکرد این نهاد بر این شاخصه مبتنی است که نباید اجازه داد، فقر مادی مقدمه و بستری برای فقر فرهنگی شود.

وی ادامه داد: حتی فرزندان مددجویان افرادی هستند که زمینه لازم را برای ارتقای وضعیت تحصیلی و ایفای نقش شایسته تر در جامعه را دارند بنابراین باید با حمایت های توأم مادی و فرهنگی ، تلاش کنیم  بستر ایجاد محرومیت را در جامعه از بین ببریم.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار و ۲۹۵ نفر از مددجویان تحت حمایت از خدمات مختلف فرهنگی ارائه شده بهره مند شده اند.

وی افزود: این خدمات شامل برگزاری اردوهای آموزشی تربیتی جوانان و بزرگسالان، اردوهای زیارتی، خدمات آموزش خانواده، تأمین هزینه های تحصیلی و ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان در کانون های فرهنگی، خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دینی، ارتقای دانش و بینش اسلامی کارکنان، فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر و ... بوده است.

حجت الاسلام مولایی خاطرنشان کرد: برای ارائه این خدمات که هر کدام دارای زیرفصل هایی است بیش از یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان هزینه شده است که در واقع از نظر ما این مبلغ نوعی سرمایه گذای است.

وی تصریح کرد: برنامه پیش بینی شده در حوزه فرهنگی ارائه خدمات به نزدیک به ۱۸ هزار مددجو بود که این رقم با تلاش مجموعه کارکنان، کمک خیران و نیکوکاران و همراهی و حمایت های مرکز به بیش از ۲۴ هزار نفر رسید.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: تلاش می کنیم تا سطح کمی فعالیت های فرهنگی را افزایش دهیم که در این زمینه آماده همکاری و مساعدت های علمی و فرهنگی با دستگاههای اجرایی و واحدهای دانشگاهی و آموزشی برای ارتقای خدمات هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار