جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: ما در برابر هیمنه پوشالی آمریکا ایستاده ایم و باعث شدیم آمریکا اعلام کند با وجود هزینه‌هاب بالایی که کرده،به اهدافش نرسد و هین نمایانگر حرکت ما در مسیر درست است.
کد خبر: ۷۳۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ 22 April 2019

خشم دشمن، نشانه مسیر درست ماست

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ برزگر، جانشین سپاه صاحب الامر(عج) در نشست خبری که صبح  دوشنبه، در سالن جلسات روابط عمومی سپاه استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :با توجه به نقطه نظرات امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل برخی از سازمان های انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ 2 اردیبهشت ماه سال 1358 تشکیل شد.

وی افزود: پیش از انقلاب استکبار جهانی تلاش می کرد که به هر وسیله‌ای این انقلاب به بار ننشیند و پس از انقلاب این دشمنی ها تشدید شد و نمونه آن را می توان در قائله خلق کردستان شاهد بود که همین یک نمونه می تواند هر انقلابی را در نطفه خفه کند. پس از آن نیز ترورهای متعدد و از بین بردن شخصیت های تاثیرگذار و مردم مظلوم و در نهایت هم 8 سال جنگ تحمیلی همه دسیسه هایی بود که لزوم وجود یک رسته نظامی انقلابی را بیش از پیش می کرد.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تبیین کرد: دشمنان ما، استکبار و در راس آنها آمریکا نمی توانستند این محبوبیت را شاهد باشند چرا که سپاه نهادی کاملا انقلابی بوده که در برابر هر توطئه ای که آنها برنامه ریزی کرده اند می ایستد.

سرهنگ برزگر تصریج کرد: دشمن بار دیگر با خدعه های فرهنگی سعی در تخریب انقلاب و ارگان های انقلابی داشت که در این زمینه نیز سپاه با حضور در میدان فرهنگ، اقدامات اجتماعی و آموزشی بار دیگر در برابر دشمن ایستادگی کرد.

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با یادآوری این موضوع که سپاه در خدمت انقلاب و مردم است و هر نقطه ای که مورد نیاز باشد حضور به هم می رساند مطرح کرد: سپاه تلاش می کند تا دست کارآمد نظام باشد، تکمیل پروژه ستاره خلیج فارس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء و خودکفا شدن کشور در تامین بنزین از افتخارات سپاه است.

وی اشاره کرد: کمک رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه در سریع ترین زمان ممکن به هر وسیله ای که نیاز باشد وظیفه دیگری است که سپاه بر حود واجب می داند، نمونه این امر را در زلزله بم، زلزله سرپل ذهاب و سیل های اخیر نمونه عینی از این مسئله می باشد.

برزگر با اشاره به این سوال رایج که با وجود ارتش چه نیازی به سپاه می باشد؟ گفت: سپاه ماموریتی همیشگی در برابر مستکبرین و دشمنان خارجی دارد، تاریخ ایران را که می بینیم همواره دشمنان خارجی در برابر دلواری ها، نواب ها، آیت الله فضل ا... نوری ها و مصدق ها بوده اند و در نهایت همیشه انقلابیون بوده اند که از این دشمن ضربه دیده اند، سپاه وظیفه دارد در برابر این ضربه ها ایستادگی نماید.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: ما در برابر هیمنه پوشالی آمریکا ایستاده ایم و سبب شده ایم که امروز رییس جمهور آمریکا اعلام نماید با وجود هزینه های بالایی که در منطقه جنوب غرب آسیا انجام داده اند به خواسته های خود نرسند، این یعنی ما در مسیر درستی قدم گذاشته ایم و امیدواریم که دست در دست هم به خواسته نهایی انقلاب برسیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار