کد خبر: ۷۳۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 26 April 2019
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه بر اساس طرح امایش سرزمین توزیع شود نه چانه‌زنی‌ها!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام‌محمد زارعی در نشست بخش خصوصی و دولت که با حضور اعضای کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس برگزار شد ، گفت : تاریخ این استان پر از مبارزه است و مردم این استان تاکنون با هیچ حکومت ظالمی کنار نیامده اند و تنها حکومتی را که با آن مدارا کرده اند ، همین حکومت اسلامی است و شاید دلیل عقب ماندگی تاریخی این استان ، کنار نیامدن با حکومت های ظالم بوده است.
زارعی با بیان اینکه استان بیش از ۱۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد و ۲۲.۵ درصد تأمین نیازهای جنگ در دوران دفاع مقدس را داشته و تاریخ آن با ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم پیوند داشته است، تصریح کرد: همه داشته‌های استان متعلق به بعد از پیروزی انقلاب است.
وی با اشاره با خسارت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومانی سیل به استان، ابراز داشت: علیرغم خسارت سنگین، با همدلی و همراهی مردم و تلاش متولیان جریان سیل از استان عبور کرد و جبران خسارات وارده مورد تاکید است.
این نماینده مجلس به ظرفیت آبی استان اشاره و خاطرنشان کرد: استان با تولید بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب آب از تولید کنندگان اصلی آب کشور است و تنها در ۴۰ ساعت، بارش ۳۰۰ میلی متر باران در بارندگی‌های اخیر به ثبت رسید و ارتقای ظرفیت‌های زیرساختی این بخش لازم است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در بودجه سال اینده استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه بیشتری قرار گیرد و کمک شود.
برچسب ها: زارع ، ظلم ستیزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار