امام جمعه موقت ایلام
امام جمعه موقت ایلام گفت:دولتمردان ما این اقدام را به فال نیک بگیرند و وابستگی بودجه به نفت را از بین ببرد.
کد خبر: ۷۳۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 26 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام وعد مرادبیگی در جمع نمازگزاران جمعه ایلام اظهار داشت: رهبر فرزانه اعلام فرمودند، ما نفت را به هر میزان که بخواهیم می فروشیم که این سخن جوابی دندان شکن به یاوه گویی رییس جمهور آمریکا است.

وی حرکت رییس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت خرید نفت ایران را محکوم کرد و گفت: هشت کشوری که نفت از ایران می خرند این اقدام را محکوم کرده اند.

خطیب جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان نمی خواهند یک حکومت موفق اسلامی به جهان معرفی شود.

حجت الاسلام مرادبیگی گفت: دولتمردان ما این اقدام را به فال نیک بگیرند و وابستگی بودجه به نفت را از بین ببرد.

وی افزود: به شهادت رساندن عده ای به خاطر آزادگی در عربستان یک اقدام ننگین و ضربه ای بر پیکر اسلام است و وهابیت یک فرقه مذهبی نیست بلکه یک جریان وابسته انگلیسی است.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: علمای اهل سنت با ظهور این جریان مخالفت کردند و همواره سنگ انداز ترویج اسلام و خشونت طلبی و تروریسمی هستند.

مرادبیگی افزود: منطقه سپاه ایران را دوست دارد و سپاه یک جریان مقتدر است و در عراق و سوریه داعش را از بین برد، ما مظلومیت سپاه مقتدر در اعلام تروریست خواندن از سوی آمریکا را محکوم می کنیم.

وی یکی از مناسبت های هفته آتی را روز معلم و گرامی داشت شهادت شهید مطهری نام برد و گفت: آثار علامه شهید مطهری ارزشمند است و همواره امام به ترویج ان در بین جوانان تاکید فرمودند.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: معلمان تربیت کننده شخصیت دانش آموزان هستند که باید به نحو صحیح به ان بپردازد، در کنار آن معلمان مطالباتی دارند که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی با انتقاد از گرانی های موجود که به خاطر سوء مدیریت بوده گفت: دولت بابد نسبت به شرایط معیشتی و اقتصادی و مهار گرانی ها برای کاهش فشار بر مردم توجه ویژه ای داشته باشد.

خطیب جمعه ایلام در خصوص فضلیت قرائت قران و توجه به معنویت و فرستادن صلوات و اثار ان پرداخت.

وی یکی از مضرات فضای مجازی را محرومیت آنها از نشست و برخواست با علما و افراد با تقوا برشمرد و گفت: بنا بر اعلام روایات نشست و برخواست با علما موجب سرزندگی و نشاط معنوی انسان و زندگی با تقوا می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار