رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز از پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها در تبریز از ابتدای تیرماه ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 28 April 2019

به گزارش تابناک تبریز، شهرام دبیری در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تبریز با اعلام مطلب فوق گفت: بنا بر اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها از ابتدای تیر ۹۸ اجرا می شود که در این صورت نیازی به رند کردن کرایه ها نیست و کرایه واقعی از سوی مسافر پرداخت می شود.

دبیری همچنین تصریح کرد: نرخ کرایه تاکسی ها نیز نسبت به نرخی که به صورت میدانی در سال ۹۷ اجرا می شد، ۲۵ درصد افزایش یافته که این مقدار نسبت به نرخ مصوب، کمی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای اجرایی شدن باید به تصویب فرمانداری تبریز برسد، ادامه داد: امیدواریم این افزایش نرخ مناسب باشد تا رانندگان تاکسی ها نیز بتوانند هزینه های خودرو و معیشت خود را تامین کنند.

دبیری عنوان کرد: در عین حال ما انتظار داریم نرخ هایی که مصوب و تائید می شود، به صورت کامل اجرا شود و شهرداری نیز نظارت کافی در این خصوص داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که تکلیف کرایه های غیر رند چه می شود، گفت: مقدار کمی از این نرخ ها غیر رند هستند و باید برای آنها راهکار پیدا کنیم. چون قرار بود افزایش نرخ کرایه ها بیش از ۲۵ درصد نباشد، به همین دلیل برخی کرایه ها رند نیستند.

گفتنی است به پیشنهاد سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، ۲۵ درصد افزایش قیمت کرایه تاکسی ها نسبت به قیمت واقعی در جلسه امروز شورا تصویب شد. این طرح برای اجرایی شدن باید به تصویب فرمانداری تبریز برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار