در آخرین روز از هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از جمعیت هلال احمر استان قزوین بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۷۴۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 09 May 2019

حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جمعیت هلال احمر

به گزارش تابناک قزوین؛ در آخرین روز از هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از جمعیت هلال احمر استان قزوین بازدید به عمل آورد و در نشستی با حضور مدیرعامل، معاونین ، کارکنان ، امدادگران، داوطلبان و جوانان درسالن جلسات این جمعیت شرکت کرد.

در این نشست دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فرار رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به کلیه اعضای فعال جمعیت تبریک گفت و اظهار داشت: در جمعیت هلال احمر استان قزوین اتفاقات خوبی با کارگروهی منسجم رقم خورده است و در سیل اخیر این جمعیت عملکرد خوبی داشته و رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است و این امر به واسطه آموزش ، خدمات و برنامه ریزهای از پیش انجام شده می باشد.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد معاونت های مختلف در جمعیت ارایه نمود و عنوان کرد: کانون طلاب در معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین برای اولین بار در سطح کشور تشکیل شده است.

قابل ذکر است؛ در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به بهتر دیده شدن هلال احمر در حوادث اخیر اشاره کرد و احادیث و روایات متفاوتی درخصوص خدمت رسانی به خلق بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار