شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر قطع عمدی برق کمپ سيل‌زدگان شهرستان کارون و تخلیه آن توسط فرماندار این شهرستان پخش شد اما واقعیت ماجرا چه بود.
کد خبر: ۷۴۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 09 May 2019

شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر قطع عمدی برق کمپ سیل‌زدگان شهرستان کارون و تخلیه آن توسط فرماندار این شهرستان پخش شد.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون با رد خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع عمدی اردوگاه سیل زدگان هادی آباد شهر کارون اظهار کرد: بعد از ظهر امروز به دلیل فشار شبکه و اتصالی یکی از کولرهای در طبقه دوم اردوگاه هادی آباد شهر کارون برق ساختمان محل اسکان سیل زدگان قطع شد.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به مشکل پیش آمده ساعاتی برق ساختمان قطع شد، افزود: به طور طبیعی با این حادثه برق پمپ آب در این اردوگاه نیز از مدار خارج شد.

فرماندار شهرستان کارون گفت: در حال حاضر برق ساختمان اردوگاه وصل است و علاوه بر اینکه سیستم های خنک کننده در حال کار هستند پمپ آب نیز در مدار قرار گرفت.

خنفری با انتقاد از شایعه پراکنی برخی سایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه قطع برق این اردوگاه با دستور فرمانداری شهرستان بود، عنوان کرد: ساکنان این اردوگاه بعد از اینکه واحدهای مسکونی ها آنها هم‌زمان با سیلاب اخیر در بخشی از مسکن مهر شیرین شهر دچار آبگرفتگی شد اواخر فروردین ماه به کمپ هادی آباد منتقل شدند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار