شفیعی گفت: باید پا به پای مردم پیش برویم و با آنها در انتظاراتشان همراهی کنیم و کنار آنها قرار بگیریم که همین ایجاد کننده آرامش در میان مردم است.
کد خبر: ۷۴۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 16 May 2019

به گزارش تابناک قزوین، جلسه شورای اداری استان به منظور تکریم و معارفه فرماندار قزوین، با حضور استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس، رئیس اقامه نماز استان، فرماندار نیروی انتظامی استان، دادستان عمومی و انقلاب قزوین و سایر اعضای شورای اداری استان، صبح امروز پنج‌شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه محمد شفیعی فرماندار جدید شهر قزوین

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تسلیت وفات ام‌المومنین حضرت خدیجه و بزرگترین حامی پیامبر عنوان کرد: از مهم ترین مصادیق مقبولیت عبادات حق الناس است و بیشترین حق الناس بر عهده مدیران است.

زاهدی افزود: کرامت و حقوق شهروندی مردم در اولویت است وظیفه ما به عنوان مدیر است که باید آن را رعایت کنیم و اگر در این وظیفه به عمد از رسیدگی به مردم کوتاهی کنیم، نماز و روزه هیچ فایده‌ای برای ما نخواهد داشت.

وی با قدردانی از زحمات حدود 5 ساله فرماندار پیشین گفت: سید علی موسوی، فرماندار پیشین قزوین از مدیران با تجربه‌ی وزارت کشور است و مسئولیت‌های فراوانی که داشته نشان دهنده توانمندی های ایشان در خدمت به مردم در طول این مدت است. متانت و اخلاق مداری از ویژگی های بارز ایشان است و  کمال تشکر را از ایشان دارم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم. ما ممکن است است از سیستم اداری جدا شویم ولی از نظام و ملت جدا نمی شویم، ما سربازان ملت هستیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: آقای شفیعی از نیروهای انصافا توانمند وزارت کشور است که سوابق مدیر کل تربیت بدنی در دو استان، مدیر کل ایمنی در دو استان، رئیس هیئت ورزش های مختلف استان، فرماندار دو استان بودند که اینها غالبا فرصتی برای ورزش استان نیز محسوب می شود.

وی گفت: جناب شفیعی انسان پر انرژی هستند که پا به پای ایشان رفتن سخت است و مدیران محترم شهرستان می خواهیم با ایشان پیش روند و در جهت حل مشکلات مردم تعامل داشته باشند.

محمد شفیعی، فرماندار جدید قزوین نیز بیان کرد: 6 ماه از عمر کاری ما در سرپرستی فرمانداری قزوین بوده و تیم های لازم هم چیده شده است.

وی افزود: رویدادمهم پیش رو انتخابات مجلس است که برای انجام صحیح آن مدیریت، امکانات، پشتیبانی، همراهی و تعامل می خواهیم. بیش از ۷۵۰ شعبه حوزه انتخاباتی در شهرستان قزوین است یعنی حدود سه چهارم کل استان، که باید دست به دست هم دهیم که انتخاباتی سالم داشته باشیم.مراسم تودیع و معارفه محمد شفیعی فرماندار جدید شهر قزوین

شفیعی اظهار کرد: بر اساس اصل ۱۲۳ قانون اساسی دارایی های مدیران باید بررسی شود که من  دارایی های خود، همسر و فرزندانم را به قوه قضائیه ارائه می دهم که چیز غیر شفافی در استان نباشد.

فرماندار قزوین در پایان گفت: باید پا به پای مردم پیش برویم و با آنها در انتظاراتشان همراهی کنیم و کنار آنها قرار بگیریم که همین ایجاد کننده آرامش در میان مردم است و تلاشمان را برای رفع انتظاراتشان به کار بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار