معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: باید در خصوص تجهیز پروژه مجتمع توانبخشی قزوين اعتبارات لازم تخصیص یابد تا این پروژه در هفته دولت افتتاح شود.
کد خبر: ۷۴۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 20 May 2019

مجتمع توانبخشی قزوین در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک قزوین، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، مدیرکل دفتر امور فنی استانداری قزوین، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین بازدید کردند.


در این بازدید، مسوولان استانداری قزوین از نزدیک در جریان روند ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین قرار گرفتند و بر تکمیل این پروژه تاکید کردند.


در این بازدید فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: مجتمع یاد شده یکی از مهمترین پروژه‌هاست و ظرفیت و پتانسیل فراوانی در ارایه‌ی خدمات به عموم مردم بویژه جامعه ایثارگران دارد.


وی افزود: باید در خصوص تجهیز این پروژه اعتبارات لازم تخصیص یابد تا این پروژه در هفته دولت افتتاح شود.


در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مجتمع توانبخشی قزوين با هدف رفع مشكلات درمانی، ‌روحی و روانی و بهبود وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفاه حال آنها ساخته شده است.


وی افزود: با افتتاح این پروژه به عزیزترین و شریف‌ترین قشر جامعه یعنی خانواده‌های شاهد و ایثارگر و همچنین قشرهای مختلف مردم خدمات ارایه می‌شود تا از امکانات آن بهره‌مند شوند.


گفتنی است: پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و زیربنای 7 هزار و 200 متر مربع در 2 کیلومتری جاده قزوین - بویین‌زهرا با دو فاز در دست احداث است.


تاکنون فاز نخست این پروژه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد و در مجموع نیز 1393 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


این مجتمع شامل بخش‌هایی مانند سالن ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز فیزیوتراپی، آمفی‌تئاتر، مرکز آب درمانی و اورژانس می‌باشد که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار