استاندار قزوین در راس هیاتی با حضور در استادیوم 15 هزارنفری سردار آزادگان قزوین از این مجموعه ورزشی و امکانات آن بازدید نمود
کد خبر: ۷۴۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 21 May 2019

بازدید استاندار قزوین از استادیوم 15 هزارنفری سردار آزادگان قزوین.

به گزارش تابناک قزوین؛ زاهدی استاندار قزوین در راس هیاتی متشکل از مهندس فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین؛شفیعی فرماندار قزوین و علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با حضور در استادیوم 15 هزارنفری سردار آزادگان قزوین از این مجموعه ورزشی و امکانات آن بازدید نمود.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در بازدید ضمن معرفی مجموعه و امکانات آن؛گفت:ساخت مجموعه ورزشی 15 هزار نفری استان قزوین در سال 82 با 100 میلیارد ریال اعتبار مصوب و در نهایت با 190 میلیارد ریال بودجه در سال 91 به بهره برداری رسید.
این مجموعه با 70 هزار متر مربع مساحت و ظرفیت گنجایش اسمی 15 هزار نفر به عنوان یکی از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین و منطبق بر مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا احداث شده است.پروژکتورهای نصب شده در مجموعه به طور کامل بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده AFC ( کنفدراسیون فوتبال آسیا )است و می توان این مجموعه را در عرصه بین المللی و آسیایی مورد استفاده قرار داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه گفت: سالانه 400 میلیون تومان برای نگهداری مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سردار آزدگان هزینه می شود که قطعا با نوسانات اقتصادی در سال جاری افزایش خواهد یافت.
عباس علایی مقدم افزود: متاسفانه در احداث مجموعه ورزشی 15 هزار نفری شهر قزوین مطالعه دقیق و کارشناسانه صورت نگرفته است و این مجموعه در حال حاضر تنها ماهیت استفاده از رشته فوتبال را دارد.

در ادامه؛عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هر جا بدون مطالعه و تحقیق طرحی اجرا کرده‌ایم هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل شده و هنوز هم شاهد کارهای بدون مطالعه هستیم که نگران کننده است.
وی بیان کرد: استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از طرح‌های بدون مطالعه است که بدون توجه به نیاز منطقه ساخته شد و امروز منابع زیادی معطل مانده است.

زاهدی گفت: امروز بازدیدی از مجموعه سردار آزادگان داشتیم تا ظرفیت و توانمندی و مشکلات این مجموعه را شناسایی کنیم و ببینیم چه کاری می‌توان برای حل آن صورت داد.
وی یادآور شد: پیشنهاد شده تا مجموعه اداره ورزش و جوانان استان و نیز همه هیئت‌های ورزشی را به استادیوم ۱۵ هزار نفری منتقل کنیم که این مهم نیاز به مطالعه و بررسی دقیق دارد و همه جوانب امر می بایست در نظر گرفته شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: همچنین برخی رشته‌های ورزشی که به فضای بسته و محدودی نیاز دارد می‌توانند از این استادیوم و امکانات آن استفاده کند که این موضوع نیز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاون عمرانی استانداری بررسی خواهد شد.
وی بیان کرد: رشته‌هایی مانند بیلیارد، بولینگ، اسکواش، تیراندازی، رزمی و دوچرخه سواری می‌توانند از این امکانات بخوبی استفاده کنند که این کار مستلزم برنامه ریزی و مطالعه و کار تحقیقی است.
شایان ذکر است ساخت مجموعه ورزشی 15 هزار نفری استان قزوین در سال 82 با 100 میلیارد ریال اعتبار مصوب و در نهایت با 190 میلیارد ریال بودجه در سال 91 به بهره برداری رسید.
این مجموعه با 70 هزار متر مربع مساحت و ظرفیت گنجایش اسمی 15 هزار نفر به عنوان یکی از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین و منطبق بر مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا احداث شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار