در راستای آموزش کاربردی کشاورزان در خصوص مدیریت بهینه مصرف انرژی در بخش کشاورزی، دوره آموزشی مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی در شهرستان آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 21 May 2019

در راستای آموزش کاربردی کشاورزان ؛دوره آموزشی مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی در شهرستان آبیک برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین این دوره آموزشی شرکت کنندگان با مطالبی همچون ؛ ساعات اوج بار مشترکین کشاورزی ، ضوابط اجرایی برنامه کاهش مصرف ، قطع بار برنامه ریزی شده مشترکین کشاورزی و کاهش بار برنامه ریزی شده مشترکین دیماندی کشاورزی آشنا شدند.
همچنین در این کارگاه آموزشی در خصوص اینکه بخش کشاورزی کشور با اختصاص سهمی حدود ۱۷ درصد از مصرف برق، پایین‌ترین تعرفه‌ها را پرداخت می‌نماید به نحوی که پرداختی کشاورزان بابت هر کیلووات برق مصرفی، حدود ۱۰ درصد قیمت تمام شده برق برای وزارت نیرو است مطالبی ارائه شد.
در این دوره آموزشی بر لزوم اهمیت برگزاری کارگاه ها و تدوین بسته‌های آموزشی مورد نیاز این بخش با بهره‌گیری از صاحب ‌نظران این عرصه و بر اساس اولویت‌بندی انجام شده و همچنین صرفه‌جویی حداقل 10 درصدی در مصرف حامل‌های انرژیِ بخش کشاورزی تاکید شد .
گفتنی است ؛ این کارگاه آموزشی با حضور60 نفر از بهره برداران بخش کشاورزی و با مشارکت اداره برق در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبیک برگزار شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار