فرماندار میبد گفت: طرح بهسازی بیت آیت الله حائری موسسه حوزه علمیه قم و نیز معابر اطراف بیت در این شهر و احداث سالن ورزشی با 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار پیگیری شد که با اختصاص یک میلیارد تومان دیگر یک سالن به فضاهای ورزشی شهرستان افزوده می شود.
کد خبر: ۷۴۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 22 May 2019

حسین فلاح افزود: با توجه به توصیه امام جمعه میبد به سازمان برنامه و بودجه یک میلیارد تومان به بهسازی بیت موسس حوزه علمیه قم و معابر اطراف آن در محله مهرجرد اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: با توجه به اولویت های سال 97 در مورد تعیین پروژه ها، امسال نیز اولویت هایی با نظر کارشناسی در مورد پروژه های نیمه تمام در نظر گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه امسال اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، اظهار امیدواری کرد که در حوزه مشکلات اجتماعی مسائلی که به عنوان محور مشخص شد، مدیریت شود .
فرماندار میبد ادامه داد: از 19 میلیارد و 360 میلیون تومان اعتبار سال 97 ، 9 میلیارد و 300 میلیون تومان آن تحقق یافت این موضوع به آن معنا نیست که همه پروژه ها تکمیل شود، علاوه بر بودجه ملی و کمک های خیری به دنبال رایزنی با بخش خصوص برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.
وی اعتبار بخش بازآفرینی بافت های فرسوده سال گذشته را یک میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: امسال نیز اعتبار باز آفرینی بافت های فرسوده حدود پنج میلیارد تومان است.
فلاح در ارتباط با عدم تکمیل پروژه های بیمارستان امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: پیگیری هایی برای تامین دستگاه سی. تی. اسکن از محل کمک های خیری انجام شد، وجود خیرین نباید بهانه ای برای عدم تخصیص بودجه به شهرستان باشد.
فرماندار میبد در پاسخ به سئوالی در مورد برخی مسائل شهرستان تاکید کرد: در صورت تعیین زمان با توجه به اینکه شفاف سازی وظیفه فرمانداری است حاضر به شفافیت سازی در حوزه مالی است .
وی کارهای انجام شده در حوزه صنعت را به رایزنی برای تسهیل کار صنعتگران و فراهم کردن زمینه اشتغال افراد در حوزه صنعت ، مشارکت موسسه های خیریه و ... برشمرد.
فرماندار میبد خاطرنشان کرد: انجام امور فرهنگی ، معنوی و ورزشی برای نشاط جامعه مورد نیاز است می توان از این طریق با موضوع های ضد فرهنگی و ... برخورد کرد.
وی در مورد آسفالت جاده روستای « مرور» گفت : مسیر جاده 12 کیلومتر است تنها 2 خانوار در روستا زندگی می کنند و با توجه به هزینه بالا برای کارهای زیرساختی؛ این کار از لحاظ اقتصادی توجیه ندارد، شاید امسال بتوان در سایه همراهی مردم یک کیلومتر جاده را آسفالت کرد.
فرماندار میبد شایعه داوطلبی خود را برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند 98 برگزار می شود، رد کرد و افزود : آنچه تاکنون انجام داد، به برکت خون شهدا و دعای خیر پدر و مادر است در خود نمی بیند که برای نمایندگی مجلس نامزد شود.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار