استاندار قزوین گفت: مجتمع گردشگری و اقامتی لاله الموت که هم اکنون در اختیار دولت (میراث فرهنگی) قرار دارد به بخش خصوصی واگذار می شود.
کد خبر: ۷۴۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 22 May 2019

مجتمع گردشگری و اقامتی لاله الموت به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین به همراه علی عبدالعلی زاده رییس هیات مدیرعامل شرکت عمران و سازندگی کشور و وزیر سابق راه و شهرسازی،علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ابوالفضل یاری رییس سازمان برنامه و بودجه قزوین، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین و حکمت الله داودی رییس شورای اسلامی قزوین از مجتمع گردشگری لاله الموت شرقی بازدید کردند.

درحاشیه بازدید از مجتمع گردشگری لاله الموت شرقی افزود: این مجتمع می تواند به یکی از قطب های بزرگ گردشگری استان و منطقه تبدیل شود.
وی اظهار داشت: با کمک دستگاه های ذیربط در حال ایجاد شرایط مناسب برای واگذاری این مجموعه بزرگ گردشگری با بیش از 180 هکتار مساحت به بخش خصوصی هستیم تا این زیرساخت عظیم هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار بگیرد.
زاهدی با بیان اینکه مجتمع گردشگری لاله در یک طبیعت بی نظیر که ارتفاعات جنگلی،چشمه ها و رودخانه ها را با هم در دل خود دارد و فضای فوق العاده ای را در اختیار گردشگران قرار می دهد، افزود: راه اندازی این مجموعه بزرگ گردشگری می تواند موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی الموت شرقی شود.
وی در خصوص راه دسترسی این مجتمع و مشکلاتی از جمله ریزش و سستی خاک آن گفت: بهسازی و رفع نواقص این مسیر در دستور کار قرار دارد.
علی عبدالعلی زاده رییس هیات مدیرعامل شرکت عمران و سازندگی کشور و وزیر سابق راه و شهرسازی،علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ابوالفضل یاری رییس سازمان برنامه و بودجه قزوین، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین و حکمت الله داودی رییس شورای اسلامی قزوین در این بازدید استاندار را همراهی می کردند.
این مجتمع گردشگری به مساحت 189 هکتار دارای 80 واحد اقامتی با ظرفیت 400 نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار