سرپرست فرماندهی انتظاهی دزفول از شناسایی و دستگيری باند سارقان حرفه‌ای منزل در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 29 May 2019

سرهنگ روح اله گراوندی سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول از  شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منزل در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ،کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این راستا ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی فعالیت اعضاء یک باند ۵ نفره سارقان منزل شده که با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل در شهرستان دزفول اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شدند .

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول درخاتمه به شهروندان توصیه کرد که جهت پیشگیری از سرقت، منازل و اموال خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
قفل ضد دیلم روی هر دری باشه، هیچ دزدی با هیچ روشی از اون در نمیتونه عبور کنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره ها، بالکن، نورگیر و پاسیو نصب باشه، خونه میشه عین دژ و هیچ دزدی نمیتونه وارد بشه. درست مثل اینکه برای خونه درو پنجره نذاشتید و هر شش طرف دیواره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار