فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با اقدامی سریع و اطلاعات دقیق 274 راس احشام از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۴۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 30 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی فردین پیری امروز، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان مستقر در پست کنترل هنگ مرزی خوی حین ورود و خروج مسافران توانستند مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق را کشف کنند.

وی افرود: ماموران مرزی حین کنترل مسافران توانستند 20 هزار دلار ارز قاچاق را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی ارز را نیز دستگیر کردند.

مهار 274 راس احشام در پیرانشهر

سرپرست فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی در ادامه بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با اقدامی سریع و اطلاعات دقیق چند راس احشام از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان پس از رویارویی با مرزبانان وقتی خود را در تنگنای آنها دیده و با استفاده از تاریکی شب و آشنایی به محل از منطقه متواری شدند که در این راستا تعداد 274 کشف و ضبط شد و شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفته است.

پیری تصریح کرد: کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را بالغ بر هشت میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار