فرماندار شوش گفت: زمینی به مساحت 20 هکتار به منظور احداث خانه‌های روستاییان مگرن 3 از سوی منابع طبیعی تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۷۵۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 02 June 2019

عدنان غزی در رابطه با آخرین وضعیت روستای مگرن3 از توابع شهرستان شوش اظهار کرد: آب سیلاب تاکنون دور تا دور این روستا  را گرفته  و تمام خانه‌ها در سیل تخریب شد به همین دلیل امکان بازگشت اهالی به روستا یا تعمیرخانه‌های آنها وجود نداشت.

وی افزود: به منظور اسکان اهالی و استقرار آنها در یک مکان به تعداد خانوارها 91 کانکس تهیه شبکه برق جدید برای کانکس‌ها تعریف شد ضمن اینکه مابقی خدمات مورد نیاز در اختیار اهالی گذاشته شد.

فرماندار شوش با تاکید بر فراهم کردن آب شرب تصفیه شده و بهداشتی برای مصرف اهالی مگرن 3،  گفت: با کمک ستاد اجرایی فرمان امام، بسته کامل مواد غذایی و به تعداد اهالی کولر، یخچال، اجاق‌گاز، فرش، پتو و لوازم کامل خانگی در اختیار آنها گذاشته شد.

غزی در رابطه با احداث منازل سیل‌زدگان روستای مگرن 3، بیان کرد: زمینی به مساحت 20 هکتار به منظور احداث خانه‌های روستاییان مگرن 3  از سوی منابع طبیعی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه زمینی جدا از روستا برای احداث منازل روستاییان تعیین شده است، افزود: پس از انجام آزمایشات و تایید سلامت زمین بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با خیرین کاشان به منظور احداث منازل مسکونی این روستا بسته شد کار احداث منازل آغاز می‌شود.

 

 

برچسب ها: فرماندار شوش ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار