مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: مرحله نخست «طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده» همزمان با سراسر کشور، در ایلام نیز آغاز شده و در این مرحله واگذاری به صورت نقدی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 03 June 2019

اخبار روز ایلام

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا طاهری درباره جزئیات این طرح اظهار داشت: مالکان خودرو‌های تاکسی فرسوده می‌توانند با استفاده از طرح ملی نوسازی تاکسی‌های فرسوده، در سال ۹۸ برای تعویض تاکسی خود اقدام کنند.

 وی افزود: مرحله نخست طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده همزمان با سراسر کشور، در ایلام نیز آغاز شده و در این مرحله واگذاری به صورت نقدی انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام تصریح کرد: در مرحله نخست طرح نوسازی ناوگان تاکسی، خودروی سمند با قیمت ۷۶ میلیون تومان و پژو با قیمت ۶۶ میلیون تومان بصورت نقد در نظر گرفته شده است.

طاهری عنوان کرد: رانندگان تاکسی مدل ۸۷ به پایین برای نوسازی تاکسی خود می‌توانند با در دست داشتن مدارک جهت ثبت‌نام و اطلاع از شرایط، به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام مراجعه کنند.

وی افزود: ۱۳۰۸ تاکسی فعال در ایلام تحت نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند و بیش از ۴۰۰ تاکسی مشمول طرح  نوسازی می‌شوند./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار