کاپیتان داماش با بیان اینکه تماشاگران ما بهترین هواداران دنیا هستند، گفت: اگر کل این استادیوم را جمع کنید، به اندازه معرفت تماشاگران ما نمی‌شوند؛ آنها در سرما و گرما کنار ما حضور داشتند و امروز هم کنارمان بودند.
کد خبر: ۷۵۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 03 June 2019

 مختاری: کل استادیوم را جمع کنید به اندازه معرفت 400 تماشاگر ما نمی‌شوند

 

محمد مختاری پس از شکست داماش گیلانیان برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی  اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ بچه‌های ما خیلی جنگیدند و تلاش کردند ولی روی یک ضربه آزاد گل خوردیم؛ پرسپولیس بهترین تیم ایران است و این موضوع را در چند سال اخیر نشان داده اند.

او ادامه داد: بچه های ما واقعا خوب بازی کردند؛ ما به عشق هواداران و مردم شهرمان به اهواز آمده بودیم و مطمئن هستم آنها نیز از ما راضی بودند.

کاپیتان داماش درباره صحنه درگیری با بودیمیر ابراز کرد: من نبودم و فقط رفتم تا جدا کنم که یکی از بازیکنان پرسپولیس با من درگیری داشت وگرنه من برای جدا کردن بازیکنان رفتم.

مختاری با بیان اینکه تماشاگران ما بهترین هواداران دنیا هستند، گفت: اگر کل این استادیوم را جمع کنید، به اندازه معرفت تماشاگران ما نمی‌شوند؛ آنها در سرما و گرما کنار ما حضور داشتند و امروز هم کنارمان بودند؛ هر جا رفتیم، همراه ما آمدند؛ به عشق این تماشاگران بازی می‌کنیم، ادامه می‌دهیم و قطعا روزی به جایی می‌رسیم که آنها به ما افتخار می‌کنند.

او درخصوص اتفاقات قبل از شروع مسابقه با پرسپولیس اظهار کرد: مسؤولان گفتند جایگاه تماشاگران ۵۰-۵۰ است ولی بالاخره باید به ۵۰۰-۴۰۰ نفر تماشاگر ما یک جایگاه می‌دادند؛ مطمئن باشید اگر این کار را نمی‌کردند، ما نیز حاضر به انجام بازی نبودیم.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار