مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.
کد خبر: ۷۵۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 08 June 2019

رسیدگی به بیش از 670 پرونده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان

به گزارش تابناک قزوین، محمود احمدی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت : در این راستا بیش از800 مورد بازرسی و 79 اکیپ گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده های مراکز بهداشت و سایر دستگاه‌های ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

وی افزود: بیشترین بازرسی ها از قنادی ها (مراکز عرضه زولبیا و بامیه)، حلیم و آش، پزندگی ها و همچنین رستورانها و مراکز بین راهی انجام شده و در مجموع 609 پرونده صنفی ،43پرونده قاچاق و25پرونده در خصوص پرونده های تخلفات بهداشتی تشکیل و رسیدگی شد.

وی تاکید کرد:با برخی از واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشتند بلافاصله و باقید فوریت برخورد قانونی گردید.همچنین برگزاری جلسات با دستگاههای متولی تنظیم بازار،استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی با بیان اینکه رسیدگی به میزان محکومیت واحدهای متخلف  تا کنون بیش از 2 میلیاردو 870  میلیون ریال بوده ، عنوان کرد: این بازرسی ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی ، گشت های مشترکی با سازمان های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار