معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: خروج بدون مجوز گندم از استان ممنوع بوده و با اعمال شیوه های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی از قاچاق این کالا جلوگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 09 June 2019

خروج بدون مجوز گندم از استان ممنوع می باشد

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین، گفت: کشور در شرایط حساس اقتصادی قرار دارد و دشمن پس از شکست در جنگ های مختلف، جنگ اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده و با تحریم های ناعادلانه به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است.

وی افزود: در شرایط کنونی هم مسئولان و هم مردم باید آگاهانه، هماهنگ و متحد عمل کنند تا بتوانند از این گردنه حساس تاریخی به سلامت و با کمترین آسیب عبور نموده و در جنگ اقتصادی نیز دشمن را به زانو دربیاورند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین بیان داشت: متاسفانه عده ای افراد سودجو، منفعت طلب، فرصت طلب و زیاده خواه با برخی اقدامات خود آب در آسیاب دشمن ریخته و با پدیده های شومی همچون قاچاق و احتکار موجب اخلال در نظام اقتصادی و نابسامانی در بازار خصوصا در برخی کالاهای اساسی می شوند که لازم است این افراد شناسایی و برخورد های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه و در جهت حفظ ثبات بازار محصولات کشاورزی در داخل کشور و جلوگیری از قاچاق این محصولات، خصوصا گندم که یک  محصول راهبردی برای اقتصاد ملی می باشد، لازم است که نظارت ها افزایش و پایش همه جانبه بر تولید و ذخیره سازی این محصول مهم صورت پذیرد.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: با نگاه پیشگیرانه و با اعمال شیوه های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی باید تدابیری اتخاذ گردد تا از خروج بدون مجوز گندم از استان جلوگیری شود و در این خصوص نهاد های متولی این امر و ضابطین خاص و عام قضایی باید دقت کافی را داشته باشند تا شاهد قاچاق این کالا از استان نباشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین در پایان افزود: دستگاه قضایی در برخورد با اخلالگران بازار کاملا جدی است و در خصوص قاچاق گندم نیز با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار