فرمانده انتظامي استان از کشف بیش از 2 هزار قوطی انواع مشتقات روغنی خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص در شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 12 June 2019

توقیف 4 میلیاردی مشتقات روغنی خارجی قاچاق در شهرستان البرز

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تشدید اقدامات مراقبتی لازم در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از کلیه امکانات در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تلاش و اقدام هوشمندانه ماموران یک دستگاه کامیونت ایسوزو شناسائی و توقیف شد که در بازرسی از خودروی توقیفی 2 هزار و 892 قوطی انواع مشتقات روغنی خارجی قاچاق مورد استفاده در رنگ آمیزی اتومبیل کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ حاجیان در پایان تصریح کرد: ازآنجایی که قاچاق باعث ایجاد اختلال در امنیت نظام اقتصادی کشور می شود نیروی انتظامی همچنان از تمام قابلیت های خود برای مبارزه با این پدیده استفاده ودر این راه از همکاری مردم نیز استقبال خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار