امسال 8 مرکز اصلی از سوی شبکه تعاونی روستایی در راستای خرید تضمینی گندم در استان قزوین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۵۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 16 June 2019

8 مرکز خرید تعاون روستایی آماده خرید گندم از کشاورزان قزوین

به گزارش تابناک قزوین، در راستای تعیین نرخ حمل و جابه‌جایی گندم سال 98 از مراکز خرید تعاون روستایی به سیلوی تاکستان جلسه ای با حضور محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان، نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نمایندگان شرکت بازرگانی دولتی، رئیس انجمن کارفرمایان شرکت های حمل و نقل استان و تعدادی از مدیران عامل تشکل های تعاون روستایی در دفتر مدیریت این سازمان برگزار شد.

محمودی در این جلسه با اعلام اینکه تمامی مراکز خرید تضمینی شرکت های تعاونی روستایی آمادگی کامل برای خرید گندم را دارند تصریح کرد: امسال 8 مرکز اصلی از سوی تعاونی روستایی در راستای خرید گندم در نظر گرفته شده است.

این مسئول حمایت از کشاورزان و تقویت تولید داخلی را از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم دانست و اظهار کرد: به منظور کاهش هزینه ها و دسترسی آسان تولید کنندگان، مراکز خرید گندم در استان قزوین در محدوده مزارع کشت محصول مستقر شده اند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی وقایع ورود و خروج در مراکز خرید ثبت و مستندسازی شود، اظهار کرد: تعاونی روستایی به عنوان نماینده دولت، حافظ بیت المال و حامی کشاورزان است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به فضای استاندارد و ذخیره سازی سیلوها تصريح كرد: شبكه تعاون روستايي با جديت تمام در حوزه خريد محصولات كشاورزان قدم برداشته است.

در این جلسه نرخ حمل گندم از مرکز خرید به سیلو به ازای هر تن بر کیلومتر تعیین و صورتجلسه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار