فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری سارق زیورالات با توسل به زور و تهدید در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 16 June 2019

دستگیری عامل سرقت زیورالات در تاکستان

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و اظهار داشت: پس از وقوع سرقت به عنف زیورالات پیر زن در شهر تاکستان با تشکیل کارگروهی در کلانتری 12شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، و گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه به فردی که خود را از دید مامورین مخفی میکرد و به صورت مشکوک در خیابان های شهر در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد مشکوک پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار که بلافاصله پس از کنترل و مراقبت توسط ماموران دستگیر شد .

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی ماموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت به عنف طلا جات پیره زن اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و پس از مواجهه حضوری با شاکی و شناسایی وی متهم با معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور کودکان و افراد مسن و ناتوان که در چنین مواقعی قدرت دفاع از خود را ندارند از استفاده از زیور آلات در معابر و کوچه های خلوت خود داری و یا در مکان های خلوت تردد نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار