مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: سامانه امداد و بازسازی دولت (سجاد) فرصتی به منظور جبران عادلانه خسارات ناشی از سیل بخش کشاورزی است.
کد خبر: ۷۵۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 17 June 2019

سامانه سجاد با هدف جبران عادلانه خسارات ناشی از سیل بخش کشاورزی راه اندازی شد

به گزارش تابناک قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان اظهار داشت: یکی از وظایف عمده سازمان مدیریت بحران، ایجاد هماهنگی در براورد ، اعلام و جذب و تخصیص منابع مالی جهت جبران خسارات ناشی از سوانح و حوادث غیر مترقبه میباشد.
وی در ادامه بیان داشت: پیگیریهای انجام شده منجر به تخصیص 12.5 میلیارد تومن به بانکهای استان جهت ارائه وام قرض الحسنه به کشاورزان خسارت دیده از سیل است که اولین جلسه هماهنگی پیرامون نحوه ورود و ثبت اطلاعات کشاورزان خسارت دیده ناشی از سیل فروردین ماه جاری در سامانه امداد و بازسازی دولت (سجاد) با حضور نمایندگان فرمانداری های تابعه، جهاد کشاورزی، اب منطقه‌ای و سایر اعضای کارگروه شهرستانی و دستگاههای اجرایی متولی ،تشکیل گردید .
 مهدیخانی گفت: بر اساس مصوبه شماره 2006/ت56438 مورخ 98/2/23  هیات محترم وزیران در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی با کارمزد چهار درصد به منظور جبران خسارات بخش کشاورزی  خسارت دیده ناشی از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸در استان قزوین و چگونگی اجرای مراحل اجرایی آن با توجه به  شیوه نامه  مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و مقرر گردید ، که در این راستا کارگروه های متناظر شهرستانی به ریاست فرمانداران محترم با توجه به هماهنگی های صورت گرفته نسبت به ثبت و ورود اطلاعات خسارت دیدگان اقدام تا پس از تایید ستاد استانی نسبت به جبران خسارات وارده به افراد واجد شرایط اقدام گردد. 
مهدیخانی در پایان خاطر نشان کرد: مقتضی است تمامی دهیاران، بخشداران،مدیران و کارشناسان مربوطه به دقت نسبت به جمع آوری و ورود اطلاعات به سامانه اهتمام ورزند تا بتوان عدالت را در تخصیص وام به خسارت دیدگان اجرا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار