معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی:
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: حل مشکلات زهکش دشت الله آباد قزوین نیازمند کارشناسی بیشتر و تشکیل جلسه با حضور استان های قزوین، البرز و قم است.
کد خبر: ۷۵۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 17 June 2019

حل مشکلات زهکش دشت الله آباد قزوین نیازمند کارشناسی بیشتر

به گزارش تابناک قزوین علیمراد اکبری، در بازدید از زهکش شوره زار دشت الله آباد قزوین که با حضور زارع مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی ، مهندس فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورز یاستان قزوین و مسئولین انجام شد با بیان این مطلب افزود : زهکشی کار بسیار تخصصی و حرفه‌ای است و نظرات متفاوتی درباره زهکشی شوره زار و تأثیرات آن بر اراضی همجوار وجود دارد و لازم است که کارشناسی بیشتری در این رابطه و تأثیرات آن انجام شود.

اکبری تصریح کرد : در همین راستا می‌توان یک نشست بین معاونان عمرانی استانداری‌های قم، البرز و قزوین برای بررسی این زهکش برگزار کرد و برای حل مشکلات و معضلات آن اقدام نمود.

وی ادامه داد: همچنین می‌توان از آرای مشاور سوم نیز در این طرح بهره گرفت تا با بررسی تمام ابعاد برای رفع مشکلات زهکش شوره زار دشت الله آباد اقدام شود.

گفتنی است ؛ زهکش دشت الله آباد در سال ۸۸ به طول ۴۰ کیلومتر و وسعت محدوده ۳۲ هزار هکتار در شهرستان آبیک توسط جهاد کشاورزی احداث شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار