فرماندار شهرستان البرز:
ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با جذب اعتبارات به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر محمدیه احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 18 June 2019

ساختمان بنیاد در شهر محمدیه احداث می‌شود

به گزارش تابناک قزوین، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با فرماندار شهرستان البرز دیدار کردند.
در این دیدار، حقایق‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین مشکلات ایثارگران را در شهرستان البرز تشریح کرد و گفت: باید همه‌ی مسوولان در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران همت کرده تا بتوانند ذره‌ای از رشادت‌های آنها را جبران کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به دفتر بنیاد در شهر محمدیه گفت: با توجه به اینکه 9 درصد جامعه هدف بنیاد در این شهر ساکن هستند، مسوولان بنیاد جهت تسهیل ارایه‌ی خدمات به این قشر معظم، دفتری را با 9 پست سازمانی راه‌اندازی کردند.
وی افزود: این دفتر که در یک واحد مسکونی است، هر ساله اجاره بهای آن توسط شهرداری محمدیه پرداخت می‌شود ولی به دلیل کمبود اعتبارات، در این پرداخت مشکلاتی به وجود می‌آید.
این مسوول گفت: با رایزنی‌هایی که با مسوولان مربوطه صورت گرفته، یک قطعه زمین برای احداث بنیاد شهید و امور ایثارگران در محمدیه اختصاص یافته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: از مسوولان شهرستان البرز خواستار تامین اعتبارات لازم به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال هستیم تا ساختمان بنیاد احداث و تجهیز شود.
در ادامه این دیدار، فرماندار شهرستان البرز گفت: تسهیل در ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران کار ارزشمندی است و ما هم با این موضوع موافق هستیم.
وی افزود: باید ساختمان بنیاد شهر محمدیه احداث شود تا جامعه ایثارگران بتوانند در سریعترین زمان و با طی کردن مسافت کوتاهی، در این نهاد حضور یافته و خواسته‌های خود را به مسوولان بنیاد بیان کنند.
این مسوول گفت: همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم تا دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث این ساختمان تامین اعتبار شود و مشکلی در این راستا به وجود نیاید.
گفتنی است: عملیات عمرانی احداث ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه با جذب اعتبارات و تهیه‌ی نقشه‌های آن، آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار