فرمانده مرزبانی خوزستان مبارزه با قاچاق را اولویت نخست این نیرو برشمرد و گفت: مرزبانی خوزستان با تمام ظرفیت در راستای مبارزه با قاچاق کالا وارد عمل شده است.
کد خبر: ۷۵۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 22 June 2019

سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: متناسب با گستردگی استان خوزستان ماموریت‌های مختلفی برای این نیرو از جمله کنترل تردد غیر مجاز و مقابله با هرگونه قاچاق تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه با جدیت با هرگونه قاچاق و ناامنی در محدوده آبی استان خوزستان مقابله می شود افزود: مرزبانان استان خوزستان در خشکی و دریا در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت قابل قبولی در این استان تامین کرده اند.

سردار پاکباز تصریح کرد: مقابله با قاچاق یکی از وظایف مهم مرزبانی است که در استان خوزستان اقدامات قابل قبولی در این راستا انجام شده است ولی نیاز است مسئولان استانی و شهرستانی نیز در این راستا حامی مرزبانی باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در مرزهای استان خوزستان حاکم است نیاز است دیگر سازمان‌ها نیز در این زمینه ورود کنند تا در حوزه مقابله با قاچاق و تامین امنیت، مرزبانی همچنان با قدرت به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با بیان اینکه برای ایجاد امنیت مطلوب در مرزها باید ساختار کنونی مرزها توسعه یابد و شناورهای مرزبانی نیز تقویت شوند تصریح کرد: مرزبانی استان خوزستان با ساز و کار تخصصی خود در حوزه‌های مختلف باید به امکانات خاص تامین امنیت مجهز شود.

سردار پاکباز افزود: مرزنشینان نیز همانند گذشته در تامین امنیت نقش تاثیرگذاری دارند و حضور آنها در مرز موجب دلگرمی مرزبانان می شود.

وی با اشاره به استقرار پاسگاه‌های شناور در نقاط حساس مرزی استان خوزستان بیان داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی و مرزبانی اقدامات خوبی صورت گرفته است. با وجود وسعت دریایی و هورها در خوزستان اقدامات خوبی از سوی مرزبانی با اشرافیت اطلاعاتی در این استان صورت گرفته و موفقیت های خوبی حاصل شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار