همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه و روز اصناف؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در سه ماهه اول سال ، بیش از هزار و 100 پرونده تخلف در این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.
کد خبر: ۷۵۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 23 June 2019

بررسی بیش از هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

به گزارش تابناک قزوین، محمود احمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اظهار کرد: همزمان با هفته قوه قضاییه و روز اصناف و عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی را در سه ماهه نخست سال 98 تشریح کرد.

احمدی اظهار کرد: در  این مدت تعداد 1038مورد پرونده در حوزه کالا و خدمات، 101 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و 49 پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.که بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور بوده است.

احمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز دخانیات، البسه و لوازم بهداشتی و آرایشی در ردیف بعدی موتور سیکلت قرار دارندو مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان خرداد ماه امسال بیش از 25 میلیارد ریال بوده است.

احمدی اظهار کرد: بدون شک نقش بی بدیل اصناف  بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی در همه ادوارتاریخی  نقش موثر و تأثیرگذاری در جامعه داشته و دارند، اصناف به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصادی شهر فعالیت می‌کنندو روز اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.

احمدی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسوولان قضایی، در استان تبریك گفته و از تعامل، همكاری و هماهنگی مجموعه دادگستری قدردانی كرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار