معاون عمرانی استاندار عنوان کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در بیشتر مناطق سیل زده استان خوزستان کار بازسازی آغاز شده و کار بازسازی پیشرفت خوبی نیز داشته است.
کد خبر: ۷۵۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 03 July 2019

فاضل عبیات در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: تقریبا می‌توان گفت که در بیشتر مناطق سیل‌زده استان خوزستان کار بازسازی آغاز شده است و کار بازسازی پیشرفت خوبی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها در آغاز کار بازسازی قرار داریم، افزود: در شهرستان شوشتر و شوش شرایط بسیار خوبی داریم و واحدهای تعمیراتی در موعد مقرر به اتمام خواهند رسید و مساله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: در دو شهرستان شوش و شوشتر کار واحدهای احداثی نیز به خوبی در حال انجام است و حتی امید داریم تا کار احداث این واحدها زودتر از موعد اعلام شده به اتمام برسد و واحدهای احداثی به مردم تحویل داده شود.

عبیات در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد: در این شهرستان با توجه به اینکه تخلیه آب به دلیل مسایلی که وجود داشت به سختی و با تاخیر انجام گرفت، نیاز به کار بیشتری است و باید تمرکز و توجه بیشتری برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرستان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تا حدود دو هفته گذشته همچنان درگیر تخلیه آب از اراضی کشاورزی در شهرستان دشت آزادگان بودیم و این مساله باعث شد تا کار بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرستان اندکی با تاخیر مواجه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به این اکنون توجه و تمرکز بسیار بیشتری را در خصوص این شهرستان قرار داده‌ایم، امیدواریم تا به برنامه اعلام شده در خصوص زمان تحویل واحدها به مردم برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار