معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ساعات کار ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در قزوین که برای کاهش مصرف برق تغییر کرده بود از فردا دوشنبه به روال قبل بر می گردد.
کد خبر: ۷۶۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 07 July 2019

ساعات کار ادارات در قزوین به روال قبل باز می گردد

 به گزارش  تابناک قزوین ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ،منوچهر حبیبی  بیان داشت: این تصمیم با توجه به فصل گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی اتخاذ شده بود.

وی اضافه کرد: بررسی ها نشان داد که این طرح در کاهش مصرف برق به جهت وجود نداشتن ادارات پرمصرف در قزوین و وضعیت آب و هوایی مناسب تاثیر چندانی نداشته است. واز سوی دیگر خود کارمندان دستگاه های اجرایی نیز تماس های مبنی بر نارضایتی از اجرای این طرح و تحت الشعاع قرار گرفتن زندگی خود داشتند که بررسی های لازم صورت گرفت.

حبیبی ادامه داد: با توجه به این موضوع و استناد به بخشنامه وزیر کشور ساعات کار ادارات به روال قبل بازگشته و از فردا از ساعت ۷ و ۳۰ صبح تا ۱۴ و ۳۰ اجرا خواهد شد.

از اول تیرماه سال جاری طبق مصوبه استانداری ساعات کار ادارات دولتی قزوین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۶.۳۰ صبح تا ۱۳.۳۰ بعدازظهر و روزهای پنجشنبه نیز ساعت کاری از ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰ تعیین شده بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار