در مراسمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، معاونین رییس کل دادگستری استان، امام جمعه، نماینده مردم شریف آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی شهرستان بویین زهرا برگزار شد، محمد صمدی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا منصوب گردید.
کد خبر: ۷۶۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 08 July 2019

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا منصوب شد

به گزارش  تابناک  قزوین، دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا ،محمد صمدی در این مراسم  گفت:کار در دستگاه قضایی بسیار خطیر است زیرا هر تصمیم اشتباه ما ممکن است آخرت ما را به خطر بیاندازد از این رو بسیار حساس است زیرا باید از جان، مال، ناموس مردم و کسانی که به آنان تعرضی شده و مورد ظلم قرار گرفته اند حفاظت و دفاع کنیم و هر لغزش ما در این مسیر عواقب دنیوی و اخروی متعددی را در پی دارد.

وی بیان داشت: مردم باید ناظر و مطالبه گر باشند و با این نگاه به میدان بیایند و بسیاری از مسائل در حوزه های مختلف را به ما اطلاع دهند زیرا ممکن است ما مطلع نشویم و یا دیر متوجه شویم و مردم در جهت حل مشکلات باید دستگیر ما مسئولان باشند.

محمد صمدی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست های کلی قوه قضاییه و تاکیدات مقام معظم رهبری بخصوص پیشگیری از وقوع جرم، احیاء حقوق عامه و تعامل سازنده با سایر نهاد ها از اولویت های کاری بنده در دادستانی شهرستان بویین زهرا خواهد بود.

دادستان سابق این شهرستان نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: امیدوارم همه ما مسئولان تلاش کنیم تا بتوانیم خدمت کریمانه ای به مردم شریف داشته باشیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

اقبالی در ادامه بیان داشت: سیاست های کلی قوه قضاییه، دستورات مقام معظم رهبری، اولویت های هشت گانه رییس کل دادگستری استان از جمله حمایت قضایی از سرمایه گذاران در جهت رونق تولید، کاهش ورودی پرونده ها به دادسرا و کاهش جمعیت کیفری زندان ها از اولویت های بنده در دادستانی بویین زهرا بود که با جدیت تمام آنها را دنبال کردیم و بحمدالله توفیقات خوبی نیز در این شهرستان حاصل شد.

این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: تلاش های فراوانی به همراه همکارانم در جهت کاهش ورودی پرونده ها به دادسرا داشتیم که در مدت حضور بنده در این شهرستان موفق به کاهش 4 درصدی در این حوزه شدیم و در بحث کاهش جمعیت کیفری زندان ها نیز با سیاست های رییس کل دادگستری استان و عفو مقام معظم رهبری کاهش 47 درصدی را در زندان های بویین زهرا شاهد هستیم.

سعید اقبالی که در هفته گذشته با حضور قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به عنوان معاون قضایی رییس کل و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قزوین معرفی شد در پایان این مراسم اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب آیت الله رییسی منشور تحول در قوه قضاییه در گام دوم انقلاب را ترسیم نمودند و همه ما مسئولان قضایی باید در مسیر دستیابی به این اهداف حرکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار