در مراسمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، معاونین رییس کل دادگستری استان، امام جمعه و مدیران اجرایی شهرستان آوج برگزار شد، علی سلطانی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب این شهرستان منصوب گردید.
کد خبر: ۷۶۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 08 July 2019

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آوج منصوب شد

  به گزارش تابناک قزوین، دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آوج، علی سلطانی در این مراسم گفت: در اصل 156 قانون اساسی به وظایف قوه قضاییه به خوبی اشاره شده است که احقاق حق، تحقق عدالت، احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم از جمله این وظایف است که بنده بر حسب وظیفه ذاتی تمامی این موارد را که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب و ریاست معظم قوه قضاییه است در این شهرستان با جدیت دنبال خواهم کرد.

دادستان جدید آوج افزود: پیگیری سیاست های کلی قوه قضاییه و همچنین سیاست های ابلاغی از سوی ریاست دادگستری کل استان از اولویت های دادستانی آوج خواهد بود که امیدواریم بتوانیم با یاری همکارانمان در مجموعه دادستانی آوج و سایر مدیران این شهرستان به ثمر برسانیم و بتوانیم گره گشای مشکلات مردم باشیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دستگاه قضایی ملجاء و پناهگاه ستمدیدگان است از این رو دستگاه قضایی حامی مظلومان است و برخورد ما با کسانی که با قانون شکنی موجب تضییع حقوق عمومی و ایجاد ناامنی می شوند، سخت و بازدارنده خواهد بود زیرا امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است.

دادستان سابق شهرستان آوج نیز در این مراسم اظهار داشت: شان مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار با ارزش است و مدیران باید جایگاه خود را به خوبی بشناسند و خود را خدمتگزاری بیش ندانند و باید به گونه ای عمل کنیم تا فردای قیامت بتوانیم به خوبی پاسخگو باشیم.

محمد صمدی در پایان گفت: همه ما مدیران باید شنوای حرف مردم باشیم و یکی از نارضایتی های مردم از مسئولان همین موضوع است که به خوبی حرف آنان را گوش نمی دهیم و این نکته باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش های محمد صمدی در سمت دادستانی آوج تقدیر و علی سلطانی به سمت دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آوج معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار