امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا:
نشست صمیمی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا با آزادگان این شهرستان در منزل آزاده حسین مهدیان برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 09 July 2019

صبر و استقامت آزادگان بهترین الگوی نسل امروز

به گزارش تابناک قزوین، نشست صمیمی حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا و بهرامعلی کشاورزقاسمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا با آزادگان این شهرستان در منزل آزاده حسین مهدیان برگزار شد.
در این دیدار، رضوانی گفت: استقامت و مقاومت هدفمند براساس مکتب اهل‌بیت(ع) می‌تواند ما را در شکست دادن دشمنان اسلام همواره به موفقیت برساند که تاکنون نیز همینطور بوده است.
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا گفت: اسرا در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق در برابر شکنجه‌ها مقاومت کردند و حتی برخی از آنها به مقام رفیع شهادت نایل شدند.


وی افزود: صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت بهترین الگویی است که بایستی امروز در سطح جامعه تبیین شود تا قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل امروز از آن الگوبرداری کنند.
این مسوول گفت: الگوبرداری جوانان از سیره‌ی آزادگان می‌تواند تحمل و مقاومت آنها را برای رسیدن به موفقیت و رفع مشکلات ارتقا دهد و همین رمز پیشرفت‌شان در عرصه‌های مختلف جامعه باشد.
رضوانی افزود: همه‌ی شهدا از جمله شهدای آزاده امانت بزرگی را به ما مسوولان سپردند که حراست از ارزش‌ها مهمترین آنهاست و بایستی در تحقق آن اهتمام ویژه داشته باشیم.
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا گفت: اهل‌بیت(ع) الگوی همه‌ی ما هستند و باید سیره و منش آنها را در زندگی خود جاری کنیم تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.
وی با اشاره به اینکه اهل‌بیت(ع) به استقامت و پایداری در انجام هر کاری تاکید ویژه‌ای کردند، گفت: هر فردی باید به انجام این مهم در مسایل مختلف زندگی مصمم باشد تا بتواند رضایت الهی را به دست آورد.
این مسوول افزود: همچنین همه‌ی ما بایستی به عهدی که با خداوند در اطاعات از دستورات دینی و پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) بستیم، پایبند بوده و مقاومت کنیم.


رضوانی افزود: مقاومت و استقامت در علم و دانش، عهد و پیمان، سختی‌ها، تنگ‌دستی و مشکلات از دیگر مواردی است که باید هر انسانی تحمل کند تا بتواند به موفقیت برسد.
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا گفت: مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمن از دیگر مواردی است که همه‌ی ما به انجام آن مصمم هستیم تا بتوانیم با شکست دادن آنها، پیروز میدان باشیم.  
وی با اشاره به اهمیت دورهمی آزادگان افزود: این برنامه موجب تقویت نشاط و تداعی خاطرات تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس و اسارت شما عزیزان می‌شود و باید مداوم برگزار گردد.
در ادامه این نشست، حاضرین از نمایشگاه آزاده حسین مهدیان که تصاویری از دوران آزادی و حضور در مراسم مذهبی به نمایش گذاشته بود، دیدن کردند.
مولودی‌خوانی و اقامه‌ی نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار