مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از استقرار 120 اکیپ و 50 گشت راهداری در محورهای مواصلاتی استان برای فراهم كردن شرايط سفر ايمن برای مسافرت‌های تابستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 13 July 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: هماهنگی كامل با انجمن‌های صنفی، نظارت بيشتر بر فعاليت شركت‌های حمل و نقل مسافر، استفاده از ناوگان ايمن و مناسب برای جابه‌جايی مسافران و هماهنگی با ساير دستگاه‌های ذی ربط از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم كردن شرايط سفر ايمن برای مسافران تابستانی است.

وی افزود: در استان خوزستان 566 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 123 دستگاه مينی‌بوس و یک هزار و 415 دستگاه سواری كرايه، کار جابه‌جايی مسافران را برعهده خواهند داشت و اميدواریم در تابستان سال‌ جاری هموطنانی كه با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای سفر می‌كنند، رضایت مندی کامل داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به ایمن‌سازی محورهای شریانی و اصلی، تصریح کرد: اصلاح شیب‌ شیروانی، شانه‌سازی، اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده‌ای، لکه‌گیری و روکش، رفع نقاط پرحادثه، اصلاح هندسی قوس‌ها، اجرای شیارهای هشدار دهنده و لرزاننده، بهبود و تقویت حفاظ‌های کناری جاده‌ها و ملایم سازی شیب‌های شیروانی از دیگر اقدامات انجام شده برای سفرهای تابستانی است.

بهرامی نیا عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 27 هزار متر مربع لکه‌گیری و 7500 کیلومتر روکش آسفالت در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور فراهم كردن شرايط سفر ايمن برای مسافران تابستانی 120 اكيپ و 50 گشت راهداري در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند تا در طول سفرهای تابستانی در كنار مسافران باشند و در صورت نياز به عمليات راهداری، وارد عمل شوند.

بهرامی نیا گفت: در این زمینه 50 گشت راهداری مجهز به دستگاه ردياب ماهواره‌ای هستند و محورهای جاده‌ای را تحت پوشش و نظارت دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار