مدیر کل دفتر امورشهری و شوراها :
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:برخی با ایجاد اختلافات قومی باعث رکود کارها در توسعه شهر تاکستان شده اند.
کد خبر: ۷۶۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 11 July 2019

اختلافات قومی از عوامل رکود توسعه شهر تاکستان

به گزارش تابناک قزوین مصطفی صالحی مدیر کل دفتر امورشهری و شوراها   درجلسه ای مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و کارکنان شهرداری تاکستان به بررسی مشکلات شهری مانند آب و فاضلاب،سیستم شهرسازی ،ساخت و سازهای غیر مجاز،فضای سبزی شهری و...پرداخت و تصمیماتی درخصوص رفع مشکلات و معضلات شهر مذکور اتخاذ گردید.
وی در این دیدار افزود:

در شرایط فعلی باید وحدت و همدلی بین اعضای شورا و شهردار بیش از گذشته وجود داشته باشد و  و با کنار گذاشتن اختلافات قومی به دنبال حل مشکلات شهروندان باشیم. وی  همچنین در ادامه تصریح کرد: مشکلات شهرداریها باید به طور جدی آسیب شناسی  و در ادامه با همفکری  نخبگان شهری اولویت بندی  مناسب صورت گیرد. وی همچنین  بر لزوم تحرک بیشتر مجموعه مدیریت شهری تاکستان و استفاده از ظرفیت پرسنل  شهرداری تاکید کرد.
وی در ادامه تصریح کرد:مجموعه مدیریت شهری در دوره اخیر باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کند و  نباید در این زمینه به دولت متکی باشند و باید در این راستا از ابزارهایی مانند طرح ممیزی املاک و مستغلات شهر،تشویق سرمایه گذاران خصوصی ، استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی و .... استفاده کنند.صالحی ادامه داد:مجموعه مدیریت شهری باید به دنبال جلب و افزایش اعتماد مردم باشد و دراین زمینه موضوع شفافیت باید مدنظر قرار گیرد.
در پایان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها به همراه شهردار و اعضای شورای شهر از پروژه های شهری تاکستان بازدید کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار