کارشناس نظارت بر درمان این حوزه نیز در این رابطه اظهار داشت : محل فعالیت، پلمپ و فرد خاطی به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۷۶۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 14 July 2019

پلمپ داندانپزشکی  غیر مجاز در دانسفهان

به گزارش تابناک قزوین، دکتر آرش خوشنویس زاده، مدیر شبکه بهداشت-درمان شهرستان بویین زهرا با اشاره به شناسایی و پلمپ یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در شهر دانسفهان عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های نامحسوس کارشناس نظارت بر درمان این حوزه مبنی بر فعالیت فردی ناشناس در حیطه دندانپزشکی و دندانسازی در شهر دانسفهان از توابع شهرستان بویین زهرا و تایید تخلف، با گرفتن دستور قضایی و هماهنگی‌های لازم توسط نیروهای کلانتری دانسفهان، بازدید انجام و محل فعالیت، تعطیل و پلمپ شد.


کارشناس نظارت بر درمان این حوزه نیز در این رابطه اظهار داشت :  محل فعالیت، پلمپ و فرد خاطی به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.

کلانتری دانسفهان در این زمینه همکاری لازم را انجام داد.

 وی افزود همچنیین افزود : این واحد درمانی، غیرمجاز و فاقد مجوز فعالیت بوده و فردی بدون صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلات دانشگاهی و در ساعات و ایام تعطیل اقدام به امور دندانپزشکی و دندان سازی برای مراجعین خود می‌کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار