فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام فرمانده مرزبانی استان ایلام و هیئت همراه از افزایش تعامل و هم افزایی بین نیروهای مسلح ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 16 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ فرمانده مرزبانی استان ایلام و هیئت همراه با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام دیدار کردند. در این دیدار سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اهمیت مرز و مرزبانی گفت: وجب به وجب مرزهای استان ایلام آغشته به خون پاک شهیدان است و همین مسوولیت در قبال حراست از مرزها را دوچندان کرده است. مرزبانان میراث دار حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس هستند.

وی بر ضرورت تعامل بیشتر نیروهای مسلح استان تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود، نهایت استفاده را در ایجاد و ادامه امنیت پایدار برد؛ امروزه نیز هم افزایی خوبی میان نیروهای مسلح وجود دارد و هیچ کس نمی‌تواند این مهم را نادیده بگیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: تعامل و هم افزایی بین نیروهای مسلح ایلام افزایش می‌یابد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام نیز در این دیدار ضمن استقبال از تعامل بیشتر نیروهای مسلح استان خواستار ایجاد تعامل اطلاعاتی میان سپاه و مرزبانی شد.

سپهری گفت: با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند یکدیگر می‌توان شرایطی را فراهم کرد تا در ایجاد امنیت بیشتر به‌خصوص در مرزها نقش آفرینی کرد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار