کد خبر: ۷۶۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 16 July 2019

گودرزی گفت: از امروز (۲۵ تیرماه) تا اوایل هفته آینده برای بعد از ظهر‌ها و شب‌ها در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوا در کشور، گفت: از امروز (۲۵ تیرماه) تا اوایل هفته آینده برای بعد از ظهر‌ها و شب‌ها در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

اخبار اجتماعی- وی ادامه داد: امروز و فردا در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین برای ارتفاعات چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و ارتفاعات فارس بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.

گودرزی با بیان اینکه برای امروز و فردا در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: تقریبا این بارش‌ها تا روز شنبه با شدت و ضعف ادامه دارد ضمن اینکه در ۳ روز آینده در شرق کشور از جمله سیستان و بلوچستان در منطقه زابل باد و گرد و خاک نیز پیش بینی می‌شود، در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق و جنوب غرب کشورمان وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی از امروز تا پایان هفته همچنان هوای گرم تابستانه را در غالب مناطق کشور داریم، افزود: تهران صاف تا قسمتی ابری و امشب در ارتفاعات افزایش ابر را دارد تغییرات دمایی آن نیز ۴۱ و ۳۰ درجه خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: سقز با دمای ۸، سراب ۹ و ورزقان ۱۰ خنک‌ترین مناطق کشور بوده در حالی که شهداد کرمان و دلقان در سیستان و بلوچستان با ۴۸ درجه گرم‌ترین دما را تجربه کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار