تحقق یک پیش بینی
اخیراً سازمان ثروت و قدرت به شیوه سخیف و ابلهانه و با اجیر کردن عده ای اجامر و اراذل در شبکه های اجتماعی و عناوین و اسامی ساختگی و توهین آشکار به جامعه محترم کارگری...
کد خبر: ۷۶۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 16 July 2019

علی‌اکبر روح‌نواز، روزنامه نگار دی ماه سال گذشته در صفحه شخصی خود نوشت: واکنش‌های کنونی دولتمردان و سازمان قدرت و ثروت به ماجرای تاراج منابع و ثروت ملی در پوشش خصوصی‌سازی بالاخص معامله پرسود کشت و صنعت مغان و شیوه تصاحب مجتمع 50 هکتاری و هزار میلیارد ریالی صنعت گوشت اردبیل توسط رئیس سازمان خصوصی‌سازی، نماد و مصداق بارزی از اثرات سودمند و پرفایده روزنامه نگاری،تحقیقی ضدفساد و افشاگر است.

آقای اکبر اعلمی روزنامه‌نگار باسابقه و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با 2 فقره گزارش تحقیقی و مستند درباره مفت فروشی "کشت و صنعت مغان" و خودمانی سازی "مجتمع گوشت اردبیل"، مسئولیت نهادهای مسئول و نمایندگان محترم مجلس را به تنهایی بر دوش کشیده و دولت را در وضعیت "آچمز" قرار داده است.

ترور شخصیتی عناصر افشاگر و ضدفساد نه مربوط به امروز و دیروز بلکه به درازای تاریخ است؛ امروز هم آقای اعلمی و دهها روزنامه‌نگار ملی و محلی( منجمله حقیر) به جرم ورود به حیات، حیاط خلوت رانت‌خواران آماج فشار، تهدید و حمله هستند بی آن که آمران و عاملان بدانند، این حرکت الهام بخش،عظیم و سد شکن به پشتوانه ملت به سرمنزل مقصود نزدیک است.

به گزارش تابناک اردبیل، اخیراً سازمان ثروت و قدرت به شیوه سخیف و ابلهانه و با اجیر کردن عده ای اجامر و اراذل در شبکه های اجتماعی با عناوین و اسامی ساختگی و توهین آشکار به جامعه محترم کارگری، آقای اکبر اعلمی را آماج انواع تهمت قرار می دهند با این تصور احمقانه که او را از ادامه این مسیر بازدارند! زهی خیال باطل...

این روش از تخریب حامل این پیام است که تلاشها و پیگیریهای موشکافانه اکبر اعلمی، روزنامه نگار افشاگر در مرحله تحقق نهایی است و طبیعی است که ویژه خواران برای ابراز اوج عصبانیت خود و از دست دادن اموال مفت خری، دست به چنین تاکتیک کودکانه ای بزنند؛ امری که نهادهای نظارتی به تازگی آن را نوید داده اند.

اندکی صبر ... سحر نزدیک است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار