مدیرکل راه و شهرسازی از تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند ه تبصره ۵ قانون بودجه سال ۹۷ برای پروژه های راهسازی در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 17 July 2019

تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به راه و شهرسازی استان جهت پیشبرد پروژه های راهسازی

به گزارش تابناک  قزوین، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: این اعتبارات در دو بخش 42 و 18 میلیارد تومانی به راه و شهرسازی استان و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جهت پیشبرد طرح­های راهسازی استان تخصیص داده شده است.

وی افزود: تعریض، بهسازی و احداث باند دوم در پروژه بویین زهرا به ساوه در محدوده گردنه هجیب و تکمیل این بزرگراه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از جمله طرح های مورد اشاره است که 120 میلیارد ریال به آن تعلق گرفته است.

حق لطفی اضافه کرد: همچنین 60 میلیارد ریال نیز به آن شرکت جهت تزریق به پروژه راه اصلی قزوین الموت تنکابن تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه گفت: احداث باند دوم جاده دانسفهان- سه راهی رحیم آباد با ۱۷۰ میلیارد ریال، احداث جاده سه راهی دانسفهان - شامی شاپ (قطعه اک به اسفرورین) با ۲۰ میلیارد ریال و راه اصلی قزوین - کلاچای با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از همین محل در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: بهسازی و روکش آسفالت در مسیرهای روستایی در بخش­های مختلف استان نیز با توجه به تخصیص همین اعتبارات در حال انجام است که البته برخی از آن­ها نیز به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار