فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان به عنف و کشف یک دستگاه خودرو طی عملیات مشترک پلیس "قزوین و زنجان" خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 17 July 2019

دستگیری سارقان به عنف در عملیات مشترک پلیس قزوین و زنجان

به گزارش تابناک قزوین ،سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: در پی حضور فردی در پلیس راه "قزوین - کرج" و اعلام این که خودروی سواری (پراید) وی در شهر "تهران" پس از سوار کردن 2 مسافر در میدان "آزادی "به مقصدی معلوم پس از طی مسافتی در آزاد راه "کرج - قزوین" با ضرب و شتم و به زور سرقت کردند بلافاصله موضوع با اعلام به 110 در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامی و عوامل مرکز فوریت های پلیسی 110 استان و انجام اقدامات اطلاعاتی لازم مشخص شد سارقان با خودروی سرقتی مورد نظر در یکی از جایگاه های سوخت در استان "زنجان" مشاهده شده که پس از هماهنگی های لازم بلافاصله اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس "زنجان " قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه افزود: سرانجام با تلاش ماموران انتظامی پلیس "زنجان" خودرو مورد نظر توقیف و هر 2 سارق مسافر نما نیز دستگیر شدند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان "زنجان" معرفی شدند به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از وقوع این چنین جرائمی به هشدارهای پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار