رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور از مسئول دهکده طبیعت قزوین که بر اثر حمله شیر در باغ وحش این دهکده مصدوم شده بود، عیادت کرد.
کد خبر: ۷۶۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 17 July 2019

عیادت دکتر مونسان از مسئول دهکده طبیعت قزوین

 به گزارش تابناک قزوین ،دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان از نادر رضا نوری مؤسس و مسئول دهکده طبیعت مجموعه نمونه گردشگری باراجین قزوین که اثر حمله شیر در باغ وحش این دهکده مصدوم شده بود، در بیمارستان شهید رجایی عیادت کردند.

دکتر مونسان با حضور در بیمارستان مذکور ضمن عیادت از مسئول دهکده طبیعت، در جریان روند درمانی نوری قرار گرفت و از درگاه خدای متعال برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه این ملاقات  اظهار کرد: نوری موسس دهکده طبیعت مجموعه بسیار زیبای گردشگری را در منطقه نمونه گردشگری باراجین قزوین ایجاد کرده است.

 این مقام مسئول ادامه داد: پزشکان اعلام کردند که مشکل خاصی برای آقای نوری ایجاد نشده گرچه جراحت‌هایی داشتند که درمان و رفع شده وضعیت جسمانی ایشان رو به بهبود است.

رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور از گردشگران خواست تا از مجموعه زیبا و جذاب نمونه گردشگری دهکده طبیعت باراجین استان قزوین بازدید کنند و از زیبایی‌های این دهکده لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار