امام‌جمعه لامرد گفت: بعضی مسائل در حیطه و توان ما نیست و مربوط به دستگاه‌های اجرایی دیگر است، اما بازهم پیگیری می‌کنیم تا مشکلات حل شود.
کد خبر: ۷۶۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 19 July 2019

پیگیر حل مشکلات مردم لامرد هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد، اظهار داشت: در اجلاسیه ائمه جمعه کشور، نظم اجلاسیه بسیار عالی بود و برنامه‌های بسیار خوب بدون تأخیر توسط حجت‌الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد و در حرم حضرت امام خمینی (ره) چند جز قرآن توسط ائمه جمعه قرائت شد.

وی افزود:دیدار با رهبری حقیقتاً لذت‌بخش است و مسائل شهرستان را با حضرت آقا مطرح کردم و تلاش می‌کنیم که دیدار مردم لامرد با رهبری انجام شود مقداری سخت است، زیرا رهبر معظم انقلاب دیدارهای شهرستانی ندارند اما پیگیری می‌کنیم و ناشدنی نیست.

امام‌جمعه لامرد گفت: در اجلاسیه ائمه جمعه به هرکدام از مسوولان ارشد نظام که دسترسی یافتم مسائل و مشکلات لامرد را بیان کردم که در همین زمینه به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی اعلام کردم که نیروی انتظامی لامرد امکانات کم دارد و در همان‌جا این کمبودها را نوشتم و سردار اشتری نیز گفتند که امکانات برای نیروی انتظامی لامرد فراهم و مشکلات را برطرف می‌کند.

حسین زاده با بیان اینکه به جد پیگیر مشکلات مردم هستیم، گفت: بعضی مسائل در حیطه و توان ما نیست و مربوط به دستگاه‌های اجرایی دیگر است، اما بازهم پیگیری می‌کنیم تا مشکلات حل شود.

وی تصریح کرد: تمام مسوولانی که به دفتر می‌آیند مشکلات مردم با آنان مطرح می‌شود.

امام‌جمعه لامرد اضافه کرد: همه باید باهم همکاری کنیم، روحیه شخص بنده نیز تعامل است، ابتدا مسائل را به‌صورت خصوصی با مسوولان مطرح می‌کنیم اگر حل نشد در خطبه‌ها گفته می‌شود.

وی از جوان‌گرایی در ستاد نماز جمعه لامرد خبرداد و ابراز داشت: ستاد نماز جمعه جوان بوده است اما در هفته‌های آینده نیز شاهد جوان‌گرایی دوباره در ستاد نماز جمعه لامرد خواهیم بود.

حسین‌زاده اضافه کرد: ما از جریان‌های انقلابی در شهرستان حمایت می‌کنیم نه جریان‌های سیاسی، که امروز در شهرستان لامرد همه می‌خواهند به انقلاب کمک کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به خباثت‌های انگلیس گفت: کار انگلیس خبیث برای جبران شکست آمریکا بود زیرا درنبرد اراده به‌خوبی دیدند که توان و اراده جمهوری اسلامی بسیار بالاتر است.

امام‌جمعه لامرد متذکر شد: اگر نرمی در مقابل آنان انجام شود دچار شکست می‌شویم و باید بااراده و ایستادگی در مقابل آنان ایستاد و امروز انگلیس در سایه‌ای از وحشت قرارگرفته و شاهد شکست استکبار در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار